مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-10بين الملل

پرویز اسماعیلی: توافق وین با لغو عملی تحریم ها در دسترس است


سفیر کشورمان در کرواسی با اعتقاد به این که توافق وین با لغو عملی تحریم ها در دسترس است، گفت : سیاست خارجی در ایران، حاصل یک فرایند و اجماع حاکمیتی است و با تغییر دولت ها، - سفیر کشورمان در کرواسی با اعتقاد به این که توافق وین با لغو عملی تحریم ها در دسترس است، گفت : سیاست خارجی در ایران، حاصل یک فرایند و اجماع حاکمیتی است و با تغییر دولت ها، تغییر نمی کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز اسماعیلی در گفت وگو با روزنامه وچرنی لیست کرواسی اظهار کرد : توافق در وین با لغو عملی و تضمین شده تحریمهای قید شده در برجام و تحریمهای ترامپ، در دسترس است.

وی در ادامه گفت : برای ما جناح های سیاسی حاکم در آمریکا تفاوتی ندارند، بلکه احترام به ملت و منافع ملی ایران مهم است.

این دیپلمات کشورمان در بخش دیگری از این گفت و گو اظهار کرد: سکوت سازمان های بین المللی در قبال خرابکاری در سایت نطنز که تحت نظر آژانس است، تعجب برانگیز بود.

وی درباره برقراری رابطه با عربستان نیز گفت: بیش از اینکه به دلایل تغییر لحن یا سیاست عربستان در قبال منطقه فکر کنیم؛ این تغییر را اگر چه دیرهنگام، ولی گامی ضروری و مثبت می دانیم.

اسماعیلی افزود: پیشگام مودت با همسایگان بوده ایم؛ عربستان می تواند وارد فصل تازه ای از همکاری با ایران برای نیل به ثبات، صلح و توسعه منطقه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرویز اسماعیلی: توافق وین با لغو عملی تحریم ها در دسترس است

پرویز اسماعیلی: توافق وین با لغو عملی تحریم ها در دسترس است